2. feb. 2012

Merkelig men kanskje har det noe for seg!!!!!!

Når jeg i dag skulle sette på Pc`n kom det en melding om at den ikke kunne åpnes..... ønsker du å fikse den.......
Selvfølgelig ønsket jeg det. Satte igang programmet og vips så var jeg inne igjen. Men........her mangler jeg godkjent Norton virusprogram. Så nå i kveld har jeg innstalert, men de finner ikke mail adressen min, måtte kjøre et tilbud med 15 dagers varighet. Har jo internett via Telenor der er det gratis, merkelig at man da ikke fant min mail adresse. Måtte fjerne programmet som lå her for å innstalere 2012 varianten........da sto det  ønsker du å lagre mail og passord til en senere anledning??????.
Får nok ringe Telenor til uken, har jo fortsatt ungene. I morgen reiser vi hjem til dem i Drammen, jeg blir over til fredag. Arnfinn skal til Tranby så han tar med meg hjem igjen etter
at han er ferdig. Svigermor til Marita skal overta passet etter sin jobb, da skal jeg ta meg en skikkelig god helg.....
Har forsøkt meg litt på fotografering etter at guttene la seg.
Her kommer dagens bilder, og forresten jeg fikk en herig morsom blomst i gave fra naboene i dag. Bilde kommer senere, glemte å ta bilde for var så opptatt av Kevin.
Strikker på sjalet, går sent ......



MIRRA

Ingen kommentarer: