15. mar. 2012

Hage, hus og kos med strikk ;)

Så er blomsterbedene ferdig klargjort til ny jord og nye planter etter hvert. Her har det vært sol og varmt så vi har begynt de siste dagene på terrassen ved 7-8 tiden, litt surt men godt alikevel. Nydelig å bare sitte å se utover fjorden, høre fuglene synge så fint, sannelig går vi en flott tid i møte.

Huset er nå nesten ferdig klargjort til helgen, bare et bad og soverommene igjen. Alle vinduene er tatt igjen, kjøkkenet er vasket, gardinene vasket og hengt opp igjen ja jeg vet ikke hva....... :o). Herlig er det uansett, klesvasken ble tørr ute i sola i dag, bare det er jo nydelig.

På hobbyfronten skjer det ikke så mye, har jo hatt mer enn nok å gjøre. Men jeg har da strikket to ruter til pleddet, hentet 70 nye nøster  , tre oppskriftshefter og en bok ;) på posten fra Strikkenett.no og Hobbyklubben.

Jeg fikk en bok av min søster til fødselsdagen min, der er det jo så mange flotte strikkede duker. Det har jeg aldri forsøkt meg på selv om jeg lenge har tenkt på det. Men nå ser du jeg har forsøkt meg på en liten brikke ;o) fikk det sannelig også til, se her :)


Ha en topp kveld og kommende helg, i morgen er det igjen freda`n.

Mirra

Ingen kommentarer: