28. mar. 2012

Her går det i barnepass og strikk av duk

Har forsøkt meg på to nye strikkede duker, men må si jeg sliter med å konsentrere meg. Jeg forsøkte meg tre ganger på en stor flott dund duk, men fant ut at jeg hadde gjort feil. Da var det å rekke opp til feilen, begynne på nytt .....og nytt....så nå er den borte vekk......

For å ikke bli deppa sa jeg til meg selv, hvorfor rund duk, jeg trenger jo ikke det. Firkantet er det jeg trenger. Så satte jeg igang med en liten 40x40 cm. og i dag ble jeg ferdig med den. Trenger en til for skal ha de liggene på høytalerne har jeg planer om.
Skikkelig artig er det å strikke duker, men må ha ro.

Ellers går det i barnepass, Marita er igjen på skolen. Her er det kjempefint vær, så de siste to dagene har vi vært ute hele dagen. I dag startet vi ute med forkost halv 9 og gikk inn igjen ved halv 7 tiden.  Mikael og jeg har vært på tur, jeg med fotoapparatet og han med sparkesykkelen.  Vi har plukket blomster og tittet på masse småkryp, noe han er opptatt av.
Et flott bilde synes jeg, artig når man får tatt bildene når de ikke aner noe om det.
Hestehoven var første markblomsten jeg har fått i år ;)
Her peker han på en stor båt som kommer innover fjorden.
 Her forteller han at sparkesykkelen skal opp av skogen ;)



Så var det fotografering av nabohunden Kira, hun er vel 9 mnd. gammel ;)
Nå har klokken snart blitt 5 på eftermiddagen, vi skal kjøre Mikael hjem igjen. I morgen er det barnehagen igjen for guttene. Jeg skal da ta det med ro, rydde litt og gjøre istand til besøk i påsken. Får begge guttene på besøk, min venninne Astrid skal ta seg en tur og søster`n til Arnfinn har også lyst til å ta en tur, tror ikke de kommer, tror heller det blir helgen i pinsen.

Nå er alle ferdig stelt, Kevin er ute så han må vi få inn før vi reiser til Drammen.

Sola er tilbake, men fy hvordan det blåser, tror det kan være kastevinder på sturke rundt regner 12.

Ha en fortsatt flott uke.

Mirra

Ingen kommentarer: