4. mar. 2012

Konsert og strikking det passer sammen

Skal si jeg har kost meg med konserten på NRK3 med Lady Gaga i natt.....For et fantastisk skue...Hun er bare så flott og jeg liker virkelig sangene hennes :). Så må si jeg har kost meg skikkelig.

Strikkingen går det trått med, men det er jo mange masker på pinnen..... Har kommet til den siste borden øverst så jeg klarer nok å bli ferdig i morgen.

Her er siste innkjøp på hobbyfronten. Nå har jeg masse ideer fra Familiens hefter, har vel 25 fra Drops også ;) ++++
Garnet skal jeg snart lage noe av, Alpaca er et herlig garn.
Dressen passer dessverre ikke til noen av guttene så da får jeg den tilbake for å rekke opp og endre litt på lengden fra armen og opp. Har jo skylt den, men tror nok jeg skal få fikset det alikevel. Tror ikke jeg har så mye garn igjen så da får jeg jo bare bestille litt til.....(så var det innfargingen da).
Grunnen til at jeg er våken nå er fordi jeg sovnet på sofaen og han vekte meg ikke. Det ble hele 4 timers søvn, men kjenner at jeg snart er klar for sengen igjen.

Kanskje dette blir den jakken jeg strikker av garnet, kanskje lilla bunn og hvite vrangborder, får tenke litt på det ;)
Ide her 


Nei ser klokken er 04.04  nå går jeg i seng ;)


Mirra

Ingen kommentarer: