8. mar. 2012

Lønn og nye innkjøp hører sammen ikke sant :)

Har lagt inn garn eller ting til meg selv på hobbybasis i budsjette vårt, så i går brukte jeg alt......

Bestilte 70 nøster hos Strikkenett.no ;) nå er det allerede underveis. Har det vel i morgen efta eller på lørdagen. Haster egentlig ikke, men det er greit å få det i hus da.

Har i dag ryddet i mine bedrollers, ja de er ikke under sengene altså, nei de står stablet oppå hverandre. Masse skal til søplefyllingen, hvorfor sparer man på så mye ...... blir forundret av meg selv hver gang jeg tar et sjau......

Men det ble da 4 plastkasser klare for nytt garn og prosjekt. Skal nå legge klart alt jeg har på bestilling med mønster og garnet i. Får vel snart hobbyrommet ferdig.........den var god har ventet veldig veldig lenge nå må jeg si.......
Han er enda i planleggingsmodus, må vente til våren ja vel.
Ble glad når snøen gikk, men hva skjedde så.....snø og atter snø
Men men den tid den sorg ;).

Har jo startet med pleddene jeg ble hektet på her om dagen. Strikker en rute hver dag, akkurat passe arbeid når man skal titte på tv eller snakke.  På genseren har jeg rekt opp de gale omgangene så nå er den igjen klar for strikking igjen, det er jo allerede helg i morgen. Har begynt med 4 rute på Nepalteppet, alpacateppet har fortsatt bare en ferdig.

Skulle egentlig ha tatt helgevasken i dag, men jeg har startet med stryking og klesvask. Huset får jeg ta i morgen, venter ikke besøk, men om det stikker noen innom er det ikke SÅ ille da ;).

Veden er hentet inn for 3 dager, måkt vekk sørpa som lå ved inngangen så da er det vel på tide å ta kvelden tror jeg. Strikketøyet venter, mannen venter på middag også....hadde helt glemt det her jeg sitter....

Ha en fortreffelig torsdag videre, hm det er jo kvinnedagen kanskje han overrasker meg med middag i dag ;) ;).

MIRRA

Ingen kommentarer: