10. mar. 2012

Lørdag, sol og fri....kan det bli bedre

Da er jeg klar for terrassen. Kaffen er klar, stolen plassert med et godt pelspledd i og selvfølgelig strikketøyet klart i kurven ;).

Dette ser jo lovende ut, all snøen som kom her om dagen er igjen borte. Ser på den nederste terrassen at den må skrubbes for den er sannelig helt grønn. Men det er en artig jobb, for det blir jo så flott etter ett eller to lag med penselen.

I går kveld plinget det en rar lyd i mobilen min, der sto det ta ut minnekortet.... Hvilket jeg gjorde, men alt var borte gitt 89 bilder forsvant bare......... Kanskje det har med eksplosjonen på sola å gjøre, ikke vet jeg. Trist var det uansett, leit å miste bilder og videosnuttene mine.....

Jeg strikker fortsatt ruter, kan vel si jeg er litt hektet. Fant ut i går at jeg hadde et nøste av det lilla for lite..får kanskje bare bestille ett til, får tenke på det litt.
 Jeg har kommet lenger enn jeg trodde, noe som gir mere guts ;)
 Flettelappen er den jeg liker best så langt, kanskje det blir et pledd i bare fletter etter hvert også ;)


Nå får jeg vel gå ut for nå varmer solen godt, blåser gjør det jo alltid hos oss, men pytt pytt. Tror styrken er nærmere 10.

Ha en fortreffelig helg der ute
MIRRA

Ingen kommentarer: