6. mar. 2012

Nytt prosjekt

Så er jeg igang igjen med noe nytt. Nå skal det bli pledd til terrassen. Har jo masse garn som jeg har samlet opp. Dette skal bli bra. Begynte i går kveld på to stk. Det ene er i Alpaca dobbel tråd og ett i Nepal. Mønsteret fant jeg på Drops og linken er
HER 

Alpaca:
Nepal

Genseren er snart ferdig, men har klart å miste en maske. Må derfor rekke opp 3-4 omganger så da er arbeidet igjen en helgejobb.....  Har kun igjen ( når jeg trekker ifra feilen )halve stjernen og halsen.

Nå har jeg hentet ved, der gikk de to siste bjørkeved posene. Har igjen 14 stk. 60 l sekker, kanskje det holder vi får håpe.

I hele går ordnet jeg med alle de årlige regningene. Nå ligger alle klare for avtalegiro, det er herlig. Laget et årlig budsjett og ja det ser sannelig oversiktlig og greit ut. Det var artig å se hva vi har brukt pengene på det siste året. Nå har vi sparekonto, regningskonto og disposisjonsrett til hverandre og selvfølgelig hver vår brukskonto.

Lagde jo i fjor en 14 dagers middagsmeny, den falt dessverre ikke i smak hos mannen så den har jeg lagt på is. Han hadde aldri lyst på hva som kom på menyen gitt.......

Nei nå får jeg vende tilbake til pledddene gitt ;)