3. mar. 2012

Sannelig ble det helgestrikk alikevel ;)

I går kveld når programmet Voice begynte satte jeg meg godt tilbake med benene oppi sofaen. Herlig program og strikketøyet lå selvfølgelig i fanget. Men jeg måtte legge det fra meg innimellom for Kevin skal jo ha sitt han også ;).
 Nå er jeg akkurat ferdig med hans stell, vil ikke ha tover og knuter i pelsen hans. Nydelig er han det er sikkert ;).

Vi fortsatte med Music award på NRK1 til kl. 1, men var så hektet på strikkingen at jeg gikk over til Power EE på radioen, he he. Fant ut i går at en kamerat av Marita hadde spurt om hun ville være med han på konserten til Coldplay når de var i Oslo. Søren også jeg som digger de, jeg hadde sikkert fått være med istedet.....f.... det hadde jeg digga gitt. For noen flinke artister, ja det skal de ha.

Dette er en av favorittene mine ;)

Hadde store planer i helgen, men jeg tror jeg slapper av denne helgen. Har jo hatt Mathias her, selvfølgelig blir jeg litt sliten, he he. I går var vi på besøk hos Marita, ikke så ofte vi er hos henne når hun er alene. Men hun er jo sykmeldt så da passet det bra når vi skulle ut på handletur alikevel.

Koselig hadde vi det, kattungene har vokst og er så herlige ;). Mannen vil nok ha en, men jeg vet ikke helt er litt redd for Kevins reaksjon vet ikke om det blir stress for han og sjalusi... vi får tenke videre i boksen....

 Nå har jeg handlet på nettet kjøpte abbonement fra
musikkstedet Spotify Premium. Nå skal jeg høre musikk hele døgnet. Det som er flott er at man kan koble det opp på telefonen også. Har nå funnet frem ledninger for koblingen til surround anlegget via pc ;). Jeg har jo endel favoritter, de skal inn på spillelisten når jeg kobler meg opp igjen.

Nå får jeg komme igang med dagens gjøremål, mannen sitter ute... jeg inne å fyrer. Det er bare +1,6 så venter til temperaturen stiger litt....

MIRRA



Ingen kommentarer: