25. apr. 2012

Buksen ferdig ;)

Nå sitter jeg å funderer på om jeg skal begynne på teppet eller jakken. Klarer ikke bestemme meg, får vente til i morgen. Jeg ligger i rute med strikkingen, får det nok ferdig i rett tid ;)

Nå er stuen full av pappesker, poser, garn og jeg vet ikke hva det ikke er der ;). Etter legebesøket i morgen skal jeg sortere ut masse til hengeren, det er godt å få det vekk. Her pøsregner det i dag så valgte å forskyve det, skal jo leveres på søplefyllingen, ikke artig i regnvær.

Ellers så er jeg i planleggingen av mitt oppheng for rundpinnene, planen er tegnet ned så nå skal det bli litt søm i helgen. Håper dette blir bra, for det er ikke noe mer irriterene enn snurrete pinner ;(. 

Nå er det snart mai og da kun en mnd til jeg skal til snelletreffet i Nord Trøndelag, herlig.

I går fikk jeg pakke med nytt tøy jeg har bestilt til turen, alt passet så nå er det klart også. Når vi er i Drammen i morgen må vi kjøpe oss ny toalett, etter at vi fikk montert vannmåler har den ene toaletten begynt å lekke, da teller måleren gitt.... Vi kjøper også med resten av gjerdet for nå har de fått de inn igjen.

Den 15 mai skal min kusine og jeg møte min fetters datter i Drammen. Har aldri møtt henne så det skal bli koselig Hun flytter til Trondheim så måtte få til et treff før hun reiser. Har henne som venn på Facebook, har jo blitt kjent med henne der, så gleder meg til dette treffet.

Nei nå er det vel på tide å legge seg så man får masse energi til kjøret i morgen.

MIRRA

1 kommentar:

Anonym sa...

så nydelig det blir.....
Du er kjempeflink.
Dette blir spennende.
Blir gøy og se det ferdig med fisker.

HA EN FIN HELG.

HILSEN KARIN