18. apr. 2012


Det går sakte men sikkert fremover. Nå er det kun 4 cm til livet, det er ca 15 omganger. Veldig artig å strikke, har etter hvert blitt vant med pinne nr 2 og tynt garn så jeg kommer nok i mål etter hvert. Har jo god tid på meg da.

I går var vi på vår månedlige svensketur. Kjøleskap og fryser er igjen fylt opp. Youghurt er kjøpt til guttene for i dag skal Martin fortsette på hobbyrommet. Alle kommer etter jobb/barnehage så det blir familiekos i dag også ;).

Her snør det i dag, men det legger seg ikke heldig vis ;). Litt dumt at det er nedbør for hadde planer om å flytte det som er igjen av plater etc fra hobbyrommet ut i ytterboden vår. Men det kommer vel dager som det ikke er nedbør snart. Har satt av hele helgen til å få alt i orden, både rydding, omorganisering etc. Så planen er at på mandag er alt fikset her, he he jeg håper i alle fall.

Arnfinn skal til Drammen med Jarle på lørdag, han skal spille med det nye bandet han er med i, det blir på Buddys.

Nå får jeg vel fortsette med dagens gjøremål, så kommer jeg tilbake med ferdig kjole snart ;). Ha en flott dag.

Mirra

Ingen kommentarer: