8. apr. 2012

Fortsatt god påske.
Været er fantastisk her i dag, skal snart rigge meg til ute i sola ;)
Vi hadde vår første grillkos i går kveld, herlig mat og drikke , gode venner og tiden bare rant bort. Var vel i seng ved 3 tiden, så det var ikke tidlig jeg våknet i dag akkurat ;) ved 9 tiden var jeg oppe, ikke så værst.
Idag blir det kos med min venninne, vi skal strikke. Hun trenger litt hjelp med vridde vrange masker så det skal jeg nok få lært henne. Hun strikker en nydelig bomullskjole til ei lita jente på 3 år.
Jeg fortsetter med disse trekkene til kaffekoppene, har 6 kopper to i hver farge så jeg har laget de i forskjellige varianter. Lager vel 6 stk i hver kombinasjon regner jeg med.
Nå når jeg setter meg ut skal jeg fortsette på denne duken som jeg har forsøkt meg på to ganger som er rekt opp.......
Gir meg ikke så lett nei ;)

Regner med at ikke så mange er oppe enda, så da går det sikkert greit med noen omganger uten feil ;). Dette er en skikkelig hjernetrim for det er nesten 400 masker rundt duken.

I morgen skal jeg betale for turen til strikketreffet i Steinkjær den 1-3 juni, det gleder jeg meg skikkelig til. Skal forsøke å få truffet noen av slektningene mine også når jeg er nordafor. Har jo mange i nord trøndelag (farsiden) til og med ei tante som snart er 9o. Hun er min eneste gjenlevende tante, så burde så absolutt treffe henne.

Nå får jeg vel komme meg ut i sola så lenge vi har den ;) kos dere videre det skal jeg :o)

Så fine koppevarmere du har laget nå! Dukene du tryller frem er kjempeflotte!