28. apr. 2012

I dag er det sannelig et herlig vær her hos oss. Har ikke gått ut enda, men idag er det ikke anledning til det. I går tømte jeg de to gjesterommene, vasket fra tak til gulv, flyttet om sengene og møblene. Valgte å ha den store sengen på innerste rommet.
Hobbyrommet har fått endel pynt, samlet alle oppskriftene og gjort klart for hyllene. Alt som ble til overs på de respektive rommene er flyttet inn i stuen.......nå er det på tide å få unna mere ;).
Vi fikk besøk av naboene i går kveld, så da fikk jeg en god grunn til å slappe av. Så derfor ser jeg ikke noen anledning til å nyte det herlige været. Men det er da så varmt og godt at dørene står oppe så jeg får jo litt glede av det  ;)
I og med at jeg har drevet med dette, har det blitt lite strikking, men det går da fremover alikevel.
Har begynt på jakken, det er vel ca 4 cm igjen opp til felling for armer. Armene er snart ferdig, tenker at den blir ferdig i løpet av kvelden. Da er det bare sokkene og teppet igjen. Det nærmer seg raskt 15 mai så jeg har vel ikke mer enn tiden.....  Det skal også broderes litt på settet, det er jeg veldig spent på. Det skal være disse søte fiskene.
 
På torsdag var vi på Liertoppen og hos legen, må tilbake på mandag for ytterligere prøver og hente en henvisning for ytterlige undersøkelser. Da blir det det en tur innom Ikea, skal jo han endel til hobbyrommet ;) dette gleder jeg meg skikkelig til. Det er så herlig å bare spasere og titte, på vei hjem skal vi innom Maxbo og Megaflis. Huset skal males så vi må fylle opp malingslageret ;). Vi skal ikke skifte farge, er fornøyd med valget vi tok når vi skiftet etter tidligere eier.

Blomstene ute kommer som bare det, men kan ikke si at påskeliljene er serlig villige ;) he he se bare her ..... ;)'


Nå er det på tide å gå ut i vedboden. Det har seg slik at det ble igjen både gulvplater og veggplater etter ferdigstillelsen av rommet mitt. Disse platene etc. står også i stuen.....så det er på tide å fjerne disse også. Før jeg kan bære de ut må 14 sekker med ved flyttes for de står i veien for meg. Det er jo greiest å ha disse platene innerst i boden bak veden....

Ha en fortreffelig helg der ute.

Mirra 

Ingen kommentarer: