23. apr. 2012

Mandag, regn tåke og masse å gjøre. ;)

Har nå begynt med ryddingen etter snekringen i helgen. Skal si jeg har masse liggene som ikke er til noe egentlig Har nok litt samlemani he he. Men nå skal det vekk og bare det er jo et positivt steg for meg ;). Slitsomt, men det er en skikkelig givende jobb ;).

Trodde faktisk ikke at jeg hadde plassert så mye på det uferdige rommet, men nå er det ute og der inne er det jo bare bordplaten som venter på ben, he he før hyllene kan settes opp ;).

Har fått strikket litt innimellom, jeg begynte jo  med buksen til settet. Det går da fremover sakte men sikkert. Artig å strikke så små klær, guttene jeg vanligvis strikker til er jo så mye større ;).

Så er det pausetid igjen, har nå ryddet i stuen. Flyttet den store tv`n til guttene opp på et tvskap og gjort litt om der inne. Nå skal guttene få hver sin stol så de kan sitte behagelig når de ser på tv. Rest av materialer er ryddet og første søplesekk klar for søplefyllingen ;).

Nå får jeg vel fortsette så jeg om litt kan sette meg ned med strikketøyet på fanget.

Ha en flott uke, Mirra 

Ingen kommentarer: