2. apr. 2012

Påskestrikk


Fra lørdag til søndag hadde vi guttene her igjen, skal si de er aktive ;). Vi har sannelig kost oss, men var litt uheldig med været så det ble for det meste innetid. Vi spilte Nintendo, så filmer og selvfølgelig lekte med biler og Ninjago.(eller hva det heter)

Marita, Martin og Therese venninnen til Marita fikk kost seg sammen i mange timer mens guttene var her. Når guttene igjen var hentet fant jeg frem påskestrikk, det blir en topp jeg lenge har hatt lyst på. Det er en fra Drops mønsteret finner du HER  jeg strikker i Dropsgarnet Cotton Light.
Herlig farge som passer både meg og sommeren ;).

Har flere UFOèr men men de får jeg ta når lysten setter inn. Det er ikke så mye igjen på pleddet, noen ruter. Borden rundt er jeg også igang med, så det går fremover.  Genseren min har jeg ikke stort igjen på så det blir vel til at jeg strikker den også ferdig, det er jo så bitrene kaldt ute. I dag tidlig var det -4 når naboene dro på arbeidet.

Påsken skal tilbringes her hjemme, Martin kommer en dag å setter opp de siste platene på hobbyrommet. Det forundrer ikke meg at jeg jobber litt der inne, he he det er artig det ;). Har ikke bestemt meg for om jeg skal ta det som soverom eller hobbyrom, kanskje jeg bytter med det ene gjesterommet så jeg får det som hobbyrom. Det er faktisk litt større, da får jeg jo plass til mere ;).

Ellers i påsken skal vi ha besøk av venninna mi Astrid, reise en tur på besøk til min kusine på deres hytte og sikkert være ilag med naboene en dag/kveld også. Blir det godvær sitter vi ute hele dagen, da blir det masse kos med naboene også.

I dag har jeg tatt på flottmiddel på Kevin, han lå helt rolig så det var jo ingen problemer med det. Tarzan har fått nyklipte klør, han klipper de ikke selv. Han satt også rolig, flink var han faktisk.
Nå får jeg vel sette meg til rette igjen med strikketøyet, har jo lyst å få den fort ferdig ;).

Ønsker alle en god påske :)

MIRRA

Ingen kommentarer: