7. apr. 2012

Påskevær

Sannelig ble det ikke godvær i dag. Kaldt ja og vind men det er da sol og nesten klar himmel. La meg ved 23 tiden i går og sov faktisk til 10.48 i dag tidlig......Merkelig at ikke Kevin vekte meg, han sov han også ;).

Har forsøkt meg på kaffekopp trekk, har noen kopper uten hank. Man brenner seg så på hendene når vi bruker de. Det ble ganske fint, men i dag forsøker jeg med sorte og hvite.

Venter Astrid min venninne på besøk hun skulle komme i kveld. Alltid koselig med besøk, greit også at hun ligger over for da behøver vi ikke tenke klokke. Vi skal vel rydde på pc`n hennes samt strikke så klart.

Husarbeidet er snart ferdig, så nå er det snart klart for besøk. I morgen har vi ingen planer, håper på godvær så vi kan sitte litt ute igjen. Litt kaldt nå ute, men jeg har mer enn nok å foreta meg her ser jeg ;).

Har fått meg Gråtassmønster til genser, kanskje jeg skal lage den til guttene etter hvert. Strikker jo litt innimellom på litt av hvert, godt å ha en stor oppgave på gang. Fikk forespørsel om å lage to kjoler til små hunder, det skal bli spennende, he he.

Fortsatt god påske

Mirra

Ny duk på gang også forresten,  ;)

Ingen kommentarer: