13. apr. 2012

Så er guttene igjen hjemme og på barnehagen

Marita har hatt eksamen og vi har passet barne. Mikael og Mathias kom på tirsdagen, Marita hadde lesedag. Mikael ble hentet av farmor, han skuille være hos henne denne gangen. Mathias og jeg har kost oss med Nintendo, fikk den gamle tv`n til Marita så nå ser de film og spiller så det suser ;). Marita hadde en gammel Nintendo som vi koblet på. Skal si Mathias ble flink etter hvert. Leste i brukerveiledningen, ja ikke akkurat leste han kan jo ikke det ;). Men så bilder og knappene som skulle brukes, dette fikset han utmerket. Artig å følge med på, jeg satt i godstolen og strikket meg et par tøfler som nå er klar for toving




 I dag skal jeg til Drammen for å handle garn til et babysett som står for tur. Gleder meg til det. Mat til Tarzan må også kjøpes så da blir det en tur innom CC senteret.


 Fornøyde gutter har jeg iallefall når de besøker oss ;).

Denne helgen skal jeg få tatt litt i hagen for nå ser jeg det kommer skudd over alt så nå skal det ny jord på og klargjøres til blomstringen. Skal kjøpe noen nye stauder men venter litt med det.

Skal snart male huset utvendig, får sjekke malingen som står her ¨å kjøpe det som trengs til uken. Det skal bli godt å få det unnagjort tidlig i år så har jeg sommeren fri. ;)

Nå får jeg vel gjøre meg klar til butikkene, trenger jo litt sminke for å se våken ut, he he :)

Ha en flott og herlig helg.

MIRRA

Genseren er nå ferdig, klar til bruk



Ingen kommentarer: