4. apr. 2012

Sannelig ble den ferdig, men brukte den ikke ;) i går. 

Vi feiret Mathias, var ikke hjemme før nærmere 22. Han fikk masse leker og klær, storkoste seg Selvfølgelig vanket det litt på Mikael også.

I dag er det suverent vær, sola skinner så det er ikke lenge før jeg setter meg ut med nytt strikketøy og kaffe på terrassen Vi skal en tur på butikken for å gjøre noen innkjøp, deriblandt voksduk til terrassebordet.

Koser meg om kveldene med slektsforskningen, sannelig fikk jeg ikke treff på familien til min oldemor på fars side Slikt er spennene, det ble vel ca. 20 nye personer i treet vårt. Sannelig tar det tid, men det er sannelig artig også da :)

Ungene ble ikke med oss hjem i går kveld så vi er alene.

Nå skal jeg gjøre meg klar for butikkene, spise litt og bare nyde den herlige dagen. Kaldt er det ute, men ikke i solsteken der er det godt.

Ha en fortsatt flott dag.

Mirra

Ser forresten at jeg har hatt over 20 000 besøk på bloggen, fantastisk det er noe jeg setter pris på.

Ingen kommentarer: