15. apr. 2012

Skal si jeg er lykkelig ;)

Snart er mitt herlige hobbyrom ferdig. Martin er så grei og flink, rask er han sannelig også I går kom MMMM til oss etter at Arnfinn møtte de i Drammen. Martin handlet materialer mens de andre kom i Maritas bil. 

Nydelig vær var det så vi satt ute og guttene lekte på lekeplassen og brukte sparkesyklene sine. Men dessverre skyet det over så vi trakk inn. Ungene var i hver sin stue, den ene så film og den andre spilte Nintendo og Mario ;)

Marita og jeg sorterte ut masse tøy som skal gis bort, her var det sannelig masse fint. Spør vel noen venner først om det er noe de kan brukes, så er det rett til Fretex. Det skal bli deilig å få ryddingen ferdig.

Til uken skal vi handle hyller til rommet, teppe til gulvet og selvfølgelig mange små bokser til å ha ting i. En stor bordplate fikk jeg av min søster for mange år siden som bare har stått der og skreket etter å bli brukt ;).

Så her i huset var det liv og røre i hele går. Det er en så herlig følelse jeg har i hele meg. De jeg er mest glad i på besøk, arbeid unnagjort og bare snille barn, kan man ha det bedre.


 Tror dette rommet blir flittig brukt, skal ha symasmaskinen, malesaker, garn og selvfølgelig en pc der inne. Rommet ligger slik til at det kun er morgensolen som treffer vinduet. Synes det er en fordel når man skal sitte å arbeide. Det var en glassdør inn til gjesterommet som vi valgte å fjerne, ville ikke ha den slåene inn i rommet, tar for stor plass. Smart med skyvedører de forsvinner jo bare inn i veggen ;).

I og med at vi har hatt besøk i går har det gått smått med strikingen, men jeg er godt igang. Tror dette settet blir flott ferdig, pent når man strikker med pinner nr 2.
Nå skal det strikkes videre for i dag har jeg fri for alt.


Slik blir hele settet, nydelig er det ;)


Ha en flott søndag videre.


Mirra

Ingen kommentarer: