22. apr. 2012

Søndag, regnvær og bare kos inne

En skikkelig kos dag dette her

så med andre ord så storkoser jeg meg ;)
MMMM var her i går, Martin gjorde ferdig det han skulle, lekkert blir det ;). Arnfinn og jeg skal til Svelvik i morgen for å handle hyller og lister samt litt hvitmaling til vinduet og døren.'

Har sittet å fundert på gardiner etc, vinduet slår inn så det blir en liten utfordring Både med bordet og gardinopphenget. Men har vel egentlig kommet frem til at jeg lufter med terrassedøra og har vinduet kun på luft. Da løste jeg hele problemet.

Bordplaten ble montert høyt for jeg liker å både sitte og stå når jeg pusler med mitt. Det ble kjempeplass under bordet så der skal det opp hyller samt helt til taket over bordet ;). På Ikea har de masse forskjellige oppbevaringsesker og bordben som kan reguleres så det blir nok snart en tur dit også.....

Strikkingen går det  sakte men sikkert fremover med , er ferdig med ett bukseben og har nå ferdig vrangborden på det andre.


På fredagen fikk jeg regningen på Drammens Tidene, utrolig hvor dyr den har blitt...... . Mannen var enig så jeg surfet på nettet og fant et nettbrett til ham. Vi fant et som vi fikk hentet privat hos eieren av nettbutikken. Det var service det, så nå skal Arnfinn lære seg å lese avisene på nettet. Fikk koblet han på nettet i går, men det er så dårlig dekning i stua så nå flytter jeg modemet hit inn, da må det vel hjelpe.

Har ikke sendt oppsigelsen enda, spørs om han blir fortrolig med endringene, men han vil da forsøke ,det er jo positivt. Jeg tar gjerne over det jeg om han ikke vil lære og bruke det..........;).

 Kjøpte samtidig med mappe med tastatur, kjempesmart ;).

Nå får jeg vel fortsette med strikkingen, har jo fri i dag ;)

Ha en god søndag videre, MIRRA

Ingen kommentarer: