3. mai 2012

Fisken brodert på kjolen

Da er første fisk ferdig, en ting er sikkert ingen 
kjole blir lik denne ;). 

Da jeg satt å broderte på jakken fikk jeg velvet en stor kopp kaffe med melk over den og to av oppskrift bøkene mine. Da ble jeg skikkelig stresset, men fikk da vasket alt vekk, men det var ikke lett. Kaffe sitter veldig, tok først kaldt vann men fikk ikke vekk noe. Så var det å lete etter Milo men den falsken har gått sin vei ;) så det ble Zalo. Jakken lå i vann i ca 15 min før jeg skylte og sjekket Jippi alt var borte, puh... heldig vis.

 I går kveld fortsatte jeg med litt hekling jeg driver med på si, får ikke sydd i stuelys. Her kommer det bilder etterhvert, men må først ha ferdig noen til ;).
Det går jo så fort å lage disse tallerkendemperne, koselig arbeid uten mye tenking og telling.

Satt også å tittet på Drops, fant en herlig jakke som jeg ønsker meg, så det blir vel til at jeg lager den også etter hvert.

Det er også en flott genser jeg har veldig lyst på så kanskje det blir 
det er vel egentlig en kjole men vil nok bruke den som genser.

Nå får jeg komme meg ut i sola igjen, må jo nyte den når den endelig er her.

Ha en flott dag videre.

MIRRA

Ingen kommentarer: