16. mai 2012

Igang med den populære Oslo-anorakken ;)

Begynte på Oslo-anorakken på søndags kveld.
 Fortsatte på mandag og kom opp til armene. La arbeidet til side for å begynne på armene. Fant frem garn og nye pinner, la bolen på sofaen for å titte på arbeidet........
Hva er dette........ merkelig fasong, he he jeg hadde klart å strikke nedekantens forstørrelse midt mellom rygg og mage......
I og med at dette var gjort har jeg også strikket fellingene hver 9 cm på feil sted.......

Så var det bare å rekke opp og begynne på nytt ;)
I går formiddag satte jeg igang på nytt. Men ser jeg har endret på valg av farger, men det er jo ikke så farlig da ;).

Vi var en tur i Svelvik i går, skulle handle inn til 17 mai. Det var jo også ankommet pakke fra Strikkenett. Herlig. Nye 45 nøster til lageret og MbyM`s siste hefte.

Jeg skal iallefall ikke bli arbeidsledig med det første. Det kommer jo nye oppskrifter som lokker hele tiden. Har i det siste tittet og tittet, blir aldri mettet ;) så mye fint der ute.

Men nå er det Oslo-anorakkene som skal lages før jeg begynner på toppene.

Ønsker alle en flott 17 mai.

Mirra

Ingen kommentarer: