5. mai 2012

Lørdag regn, sol og vind ;)

Da har vi hatt overraskelsesbesøk av Marita og guttene. Nå har de akkurat reist hjem, det er så koselig med overraskelser ;)

Vi fikk av MMMM en prøvegave.....ja du leser korrekt. 
Det var denne åtte ukers gamle 


herlige pusekatten fra kullet til katten deres. Han har ikke fått navn enda, men skal tenke litt. Det må jo passe også får se hvordan han oppfører seg. 
 Kevin ser ut til å ta det bra så langt, men det er vel litt tidlig å si. Kevin har allerede vasket på han  ;), koselig å se på.


Navnet ble SOFUS ;)

Har forresten også funnet frem en UFO, strikker nå vest til meg selv (innimellom). Jeg har jo alltid noe å variere med ;). I går begynte jeg på babyteppet, men har ikke fått gjort så mye enda, men i kveld skal det strikkes.

Driver også med en annen jobb på si, det går fort, lager vel en av disse i løpet av et par timer eller så. Dette blir talerkenunderlag til servicet vårt. De runde skal være til jul og sommerfuglene til service fra Porsgrunn- Citron \Ferdinand Finne.



Garnlageret har øket med 45 nøster fra Strikkenett.no, hentet pakken i går. Det er det nye garnet de har tatt inn, kjennes herlig ut, det er bomullsgarn.
Bestilte samtidig noen oppskriftehefter, knapper til babysettet og omgangstellere for det hadde jeg ikke fra før.

Fikk også den nye telefonen jeg bestilte, den gamle blir så varm. Det er en helt enkel telefon, trenger ikke de nye typene for har jo nettbrett.


Har forresten også bestilt mere garn, denne ganger er det garn til vinteren, altså ull. Det er jo 30% på alt ullgarn på Strikkenett, så synes det var smart for sparer jo endel på det. Garnet ville jeg vel kjøpt uansett. ;o).

Nå skinner sola, kanskje jeg skal ta meg en tur ut. Ha en fortsatt god helg.

MIRRA

Ingen kommentarer: