1. mai 2012

Mai du skjønne

I dag kan vi ikke klage på været, for en herlig dag ;). Vi har sittet ute i hele dag med bena høyt, jeg med strikketøyet på fanget. Besøk fikk vi også  etter hvert, så ja i dag har det vært en kos dag.

Marita fikk også på den siste eksamen A. Denne gangen var det bedriftsøkonomi, ett år ferdig og bare A i karakterer. Håper år to blir like flott. I fire uker skal hun være daglig leder på arbeidsplassen sin, to uker har gått og det går kjempeflott, skal si vi er  stolte foreldre ;).

I går fant jeg ut at jeg skulle ta meg en fridag, men jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å gå igjennom de siste poser/kassene.
Hadde forlagt toppene jeg har heklet, de er heklet med bomullsgarn med skimmer, størrelse 36/38

 
 


 Så er det settet jeg strikker, nå er en sokk og jakken ferdig. Nå ligger jeg kanskje litt forran skjema.

 Settet er nå klart til pynting, denne herlige fisken skal sys her og der med maskesting;)




 
 Fikk denne Allers boken av MMMM, mye fint barnetøy i den ;). Kjøpte meg også boken med 100 blomster i strikk og hekling. Den kjøpte jeg på Hobbyklubben, her skal det nok pyntes med blomster etter hvert.



MIRRA

Ingen kommentarer: