20. mai 2012

Mindre enn 2 uker til jeg skal på strikketreff

i Nord Trøndelag, Hell i Stjørdal. Gleder meg veldig for har aldri vært på treff eller strikkekafe. Så kanskje på tide i og med at jeg har det som hobby ...... Dette blir nok en opplevelse regner jeg med. Vi skal jo innom Røros også, det er jo så lenge siden jeg var der sist, så dette gleder jeg meg skikkelig til.


I dag går mine tanker til min far som bare ble 47 år, han ville blitt 90 i dag.  
 I går kom Mathias og Mikael på besøk, Martin kjørte de ut. Marita skull epå utdrikkningsparty hele dagen ;), håper de har hatt det skikkelig artig.

Mathias ble hentet av sin farmor ved 16.30 tiden, han skulle være der til i dag. Så i går var det sykkelturer, luking av ugress hos naboen, tur i skråningene og masse lek. Når  Mathias var hentet ble vi bedt til naboene på grilling. Det var kjempekoselig, Mikael ble så trett at han nesten sovnet ved bordet.

Det ble en tidlig kveld, jeg sovnet samtidig, he he kl. var vel ikke mer enn  20.30. Våknet igjen ved 1 tiden......satte meg til med pc`n men var så trett at jeg brukte ikke lange tiden før jeg var i seng igjen.

Godt var jo det for Mikael våknet 6.... vi startet da dagen med en liten tur for det var så herlig ute. 
Nytt garn er bestilt ;) 30 nye nøster med

10 x DROPS Nepal (7238m) = 160,00,- Farge 7238m Oliven mix
10 x DROPS Nepal (0100) = 160,00,- Farge 0100 Natur
10 x DROPS Delight = 210,00,- Farge 16 Grønn/blå
 
Strikke har jeg ikke fått gjort så mye av, hadde Sofus på første utetur i går. Skal si han boltret seg, først på tå så forsvant han under huset, men han kom da tilbake, tøffere enn tøffest ;) Dette likte han skikkelig, ikke rart ;)

Nå skal jeg strikke litt mens Mikael sitter med nettbrettet å spiller litt. Så er det vel på tide med en liten sykkeltur, fotografering og masse kos før han blir hentet.

Ha en flott dag, til uken blir det varmere, det skal bli godt ;)

MIRRA


Ingen kommentarer: