24. mai 2012

Ny Oslo-anorakk ferdig

Oslo Anorakkene er så artig å strikke. 

Fort går det også, nå er jeg igang med en til. Jeg strikker denne i bomull, det er garnet jeg kjøpte på Drops You.


Det blir en myk og god genser, bolen er ferdig og snart den første armen. Den blir jo mer slaskete om man kan kalle det det, men tror nok den kommer til å være herlig å bruke.

De siste dagene har vært fantastiske, jeg har holdt meg hele tiden i skyggen, har alltid elsket sola, men det orker jeg ikke lenger gitt ;)

Gutten var her i går til ca 4, vi lagde pannekaker før de returnerte hjem. Syklene var i bruk hele dagen, sannelig er de heldige som kan sykle uten biltrafikk her hos oss. Denne gangen kranglet de ikke, så det var kun kos hele tiden. Sov lenger enn normalt også, våknet faktisk ikke før halv 8.

Sofus får nå være ute sammen med oss, skal si han snuser og boltrer seg i gress og trærne. Kevin har begynt å venne seg til han, men de krangler litt om oppmerksomheten enda.

I dag har jeg vasket 5 vaskemaskiner, alt er tørket og lagt på plass, det er herlig det.

I morgen er det legen igjen, handle fødselsdagsgave til Mikael, handle plantejord og gjerde Gruer litt til det for i morgen skal det bli varmere. 

Regner med at genseren er ferdig i morgen efta/kveld. Skal også hente mere garn fra Nøstenett, det er alltid spennende.

Fødselsdagen til Mikael skal vi feire på lørdag, været holder regner jeg med så vi får sittet ute.

Nå får man vel snart krype i seng, inne hos oss er det nå 25,4, til neste år skal det monteres varmepompe det er bestemt ;)

Ha en flott helg, fredag allerede...... Gutta på tivoli i Drammen sammen med farmor, onkel, mamma og pappa.

Mirra

Ingen kommentarer: