18. mai 2012

Så er det snart helg igjen ;)

Garnlageret er påfylt, jeg har bestilt mere. Tror jeg skal produsere Oslo-Anorakken ;), den likte jeg å strikke.

Nå er det bare 14 dager til vi reiser nordover til strikketreffet på Hell i Steinkjer. Det skal bli veldig artig å endelig møte mange av de damene jeg skriver og deler min lidenskap med "strikking".

I dag har det vært et fortreffelig vær, fant ut at vi skulle sette oss ute å kose oss ved 2 tiden. Fikk ikke før vasket bordet, lagt på puter og hentet kaffen før det begynte å regne...... Skulle nok ha tørket over gulvene og ryddet litt i efta i stedet ..... he he

Nå har det begynt å blåse, men det er opphold og sola titter frem igjen.  Nå er ny kanne med kaffe laget, satt meg til rette i sofaen sammen med strikketøyet (ny anorakk) som jeg så vidt har begynt på.


Ble jo ferdig med Mikaels sin i går ble veldig fornøyd med resultatet. Denne vil han nok kle skikkelig godt ;)

Må jo innrømme at jeg har flere UFOer, men er ikke det vanlig da, he he. Det går trått med lappe strikken men det er jo til meg så det haster ikke. Synes det er ok å ha slike lapper jeg kan strikke innimellom så jeg ikke går lei, he he. Tror nok ikke jeg blir lei av strikk, men man vet jo aldri.

 

 Ønsker alle en riktig god helg. Til uken kommer sola hørte jeg på værvarselet, så i helgen må skotøyet bytte plass ;) herlig.

 
Klipte meg her en kveld..... uvant for det var jo SÅ langt, men litt lettere å stelle ;).





Ingen kommentarer: