14. mai 2012

Så er klærne til settet ferdig ;)

Har i helgen hatt overnattingsgjester ;) Marita og guttene var hos oss mens Martin var på hyttetur. Vi har kost oss, guttene har selvfølgelig vært i 100 hele tiden. På søndags morgen våknet de 05.20, hjelp........

Da ble det fokost, tv titting og etter hvert sykkelturer på sparkesyklene deres. Det blåste veldig, men vi fikk da vært ute noen timer alikevel. Måtte trekke inn etter hvert det ble for kaldt selv om vi tok på oss vinterklær.

Det har ikke blitt så mye strikking i helgen, Sofus har dilla på mine strikkepinner og trekker de ut av strikketøyet. Siste gang klarte han å rekke opp masse samtideg, han tok med seg tråden inn i den andre stuen. ;(, men må vel regne med dette, he he.

Jakken og buksen er også ferdig, nå har jeg igjen å sy knapper og vaske det. Teppet får jeg sette igang med på nytt, bruker da rundpinne, he he.

 I morgen skulle jeg har møtt datteren til min fetter og min kusine, men det ble dessverre avlyst. Datteren havnet på sykehus, men vi har satt av en annen dag, gleder meg skikkelig til det ;).

Nå er det sannelig ikke lange før jeg reiser til Nord Trøndelag heller, bare 16 dager til, jippi. Astrid og jeg er helt klare for dette strikketreffet, mange jeg har blitt kjent med på strikkesidene som også kommer. Astrid og jeg skal jo også ta en tur til Røros, gleder oss til det. Skal benytte tiden godt når vi er oppover.

Nå er det snart butikken som står for tur, vi skal bare spise middag først. Ute er det jo masse vind... Hagemøblene er sikret og pynt tatt inn. Da duken blåste av var det bare å løpe ut....

Ha en topp uke, her skal det blåse opp til 15, men skal løye i morgen heldigvis.

MIRRA

Ingen kommentarer: