28. mai 2012

Så er snart denne Pinsen over og

for en herlig Pinse, det har vært knallvær, stille og rolig med masse kos. På lørdag feiret vi fødselsdagen til Mikael, han ble etter hvert syk. Kastet opp, var på legevakten og er igjen nå på vei dit. Nå har han høy feber, så det er like greit å sjekke han igjen.
Håper de finner ut hva som er galt med ham.

Ellers når det gjelder strikking er jeg ferdig med Oslo anorakken i bomullsgarnet fra Drops-YOU Genseren ble veldig myk og god, kanskje litt slaskete, men det er jo bare behagelig å ha på tror jeg.


Nå er det ikke mange dagene før Astrid og jeg reiser til Hell, har begynt å gjøre klar til pakking. Reiser til Drøbak på torsdag, i morgen blir det en tur til søta bror. Må jo sørge for at mannen har mat før jeg reiser, he he.

Sofus stortrives her hos oss, han er ute hele dagen. Klatrer i trærne og boltrer seg i gresset på lekeplassen. Kevin er litt lei, men det går greit alikevel med dem to sammen. Kevin har tydelig gitt tegn om at jeg er hans ;), Sofus trekker til Arnfinn, men han er da innom meg innimellom også for litt kos .


Ha en flott uke videre ;( i disse streiketider. Vi vil selvfølgelig støtte opp og hjelpe til med barnepass om og når det trengs.

MIRRA

Ingen kommentarer: