17. mai 2012



Vi våkner til sol og nå er det 23,6 grader i solen så i dag skal vi sannelig ikke klage på været. Godt for barna at det er flott vær.

Vi er bedt til Drammen i dag ;).

Når det gjelder strikking hadde jeg et mål om å bli ferdig med Oslo-anorakken i går, men i og med jeg klarte å strikke første feil,  kom jeg faktisk ikke i mål. Men har bare 3 riller igjen før halsen og hetten så jeg er fornøyd.

Når denne er ferdig skal neste påbegynnes. Denne er til Mikael, neste til Mathias.

 Rhodendendroene er i full blomst på sjøsiden, den ved inngangen er fortsatt i knopp.

Men jeg har da andre blomster, spesielt mange av disse ;)
i morgen skal de bort.


Her i huset sover alle for øyeblikket, to katter , en papegøye og en mann ;) jeg har akkurat  satt meg til med pc`n og strikketøyet.

Begynte på denne bloggen i dag tidlig, nå er jeg klar igjen. Det ble ingen tur til Drammen på oss, for jeg er skikkelig kvalm og ute av form. Skal nå legge meg nedpå litt kanskje det hjelper etter hvert.

Håper alle har kost seg i dag og gjør det fortsatt. Her skinner sola enda, fantastisk  ;)

MIRRA

Ingen kommentarer: