16. jun. 2012

For en herlig start på helgen ;)

Satt ute til det egynte å regne, litt kaldt men det er jo sommer er det ikke det da???

I dag sitter jeg inne for det pøser ned og tordenbygene kommer og går. Ute er det 12,8 men 20 inne så da var ikke valget vanskelig å ta ;)

Var jo alene i går kveld, skal si jeg koste meg. Satte på Spotify på pc`n og satt bare å surfet rundt på nettet, strikket ikke engang. 

Var en tur ute å fotograferte litt, koste meg med kattene, melkerull og brus ;)

Bestilte garn ;) det ble  
 2 x Kaunigarn EFL Grønn/lilla/blå (W-EFL140) 
2 x Malabrigo Worsted 623 Nostalgia (MW623)
gleder meg til det er i hus ;)
Nå er kaffen ferdig, første kopp i dag ;) Skal så vaske litt tøy og rydde litt på pc`n. Skal flytte oppskrifter inn på Adobe siden min.

Fant forresten en flott oppskrift på små lykter, disse skal jeg lage.'
Oppskrift se under oppskrifter ;)

Ha en flott fortsettelse på helgen, Mirra

Ingen kommentarer: