15. jun. 2012

Helg og nye utfordringer

Så er jeg igang med strikkingen av Oslo anorakken i størrelse S/M, denne skal være prøvegenseren. marita skal få den for hun skal være modellen min. ;).

 Har strikket på den i dag før og etter husarbeidet. Nå har mannen blitt med til Drammen for å høre på GPS som naboen spiller i. Jeg valgte å bli hjemme, har jo ikke akkurat så stor interesse for uteliv lenger.

Nå som vinduer, gulv og fuglebur er vasket kan jeg ta kvelden med god samvittighet. Sitter å venter på fotballkampen mellom Sverige og England, håper den blir fin å følge med på.

Skal i løpet av helgen skifte på sengene, alt er klargjort men venter litt med det...... er jo alene jo......

Når denne genseren er ferdig skal jeg strikke et nytt sjal tror jeg før jeg begynner på bestillingene jeg har fått. Skal bestille garn først også, det tar jo noen dager det.

Ute vokser plantene, har jo kjøpt meg to flotte planter som skal ha plass i bakhagen. Der er det jo så mange furutrær som kommer opp, gruer til å fjerne dem. Må drasse trærne inn igjennom huset, det er sikkert masse dritt som faller av på veien.. Det er en av grunnene til at jeg ikke har begynt enda.

Hadde store planer om å male huset denne helgen men det skal jo regne hele tiden så det får jeg også drøye, he he. En ting er sikkert det går ikke fra meg, det må gjøres i løpet av sommeren....

Strikker for salg til høsten, nå har jeg endel ferdig. Det er 4 Oslo-anorakker, 6 smilebukser og en guttegenser ikke dårlig når vi bare er i juni.

Fikk forresten oppskriften på disse herlige vindamen fra  
http://www.mikk-ldesign.org 
  gleder meg til å begynne på disse.
Oppskrift VIN-Tantene!

GOD HELG ;)
MIRRA 

Ingen kommentarer: