30. jun. 2012

Ny helg og nytt sjal ferdig ;)

Så er end et sjal ferdig. Dette er strikket i Fabel fra Drops og pinner nr 2,5. Det er et virkelig artig sjal og lett å strikke.
Det er artig å forsøke seg på andre typer garn også, mønsteret blir jo så forskjellige, men flotte begge to.

Synes det er så artig å strikke disse ;), så har selvfølgelig begynt på et nytt i andre farger. Bruker fortsatt Fabel fra Drops og samme pinner. Har ikke kommet så langt enda for vi har vært på grillparty hos naboene. Jeg valgte å stikke hjem tidlig for er ikke helt i form, så når jeg er ferdig med dette innlegget skal jg strikke litt før jeg kryper i seng.

 Ellers så har det vært masse kjøring hit og dit denne uken, godt det er helg. Ble bedt på Blueskonsert i morgen men står over. 

Nå leker kattene, de har jo blitt bedre venner, men det går ei kule varmt innimellom her gitt.

 Endelig har jeg fått ryddet litt på vinterhagen, nå skal jeg nok sitte der ute om morgene når det er uggent ute. Herlig plass, skal når det blir opphold fjerne de trærne som står i veien for utsikten. Har tatt endel, men det er mye som skal spas opp. For ikke å glemme de hersens røttene på furutrærne, de er lange og klarer å borre seg i fjellets sprekker, helt utrolig ;).

Da får jeg bare ønske dere en fortsatt flott helg, så satser vi på litt bedre vær her sørafor.

MIRRA

Ingen kommentarer: