26. jun. 2012

Nytt tak på plass på paviljongen

Jippi det passet, tett også gitt, nå har det akkurat kommet en sky forbi med masse regn.... 

Jeg sitter ute, det er sannelig godt, kattene ligger på hver sin stol mens jeg strikker. Sjalet er ferdig, knapper montert på alle anorakkene, tråder festet, så nå er de klare til bruk.
Nå er sola tilbake, jeg sitter ute å nyter eftermiddagen. Strikker et par tøfler som jeg kan bruke her ute. Helt enkle som ikke skal toves, tester det nye Drops garnet Big Delight, nydelig tykt garn ;) Nå er det bare 5 riller igjen før felling og trådfesting.

I morgen er det hagen som skal prioriteres, her gror det ned av både det ene og det andre. Ugresset bare vokser og vokser når det regner så mye som det har gjort her i det siste. Skal også fjerne noen trær utenfor terrassen bak huset. Har forresten også blitt tipset om en hekleoppskrift på mobilveske med katter ;) den skal jeg også forsøke på.. Mønsteret er på engelsk, men skal vel gå alikevel regner jeg med ;) Øving gjør mester, he he bruker litt hjelpemidler da ;)

gratis oppskrift her
Ha en flott uke videre, her kommer noen blomster fra hagen vår ;) MIRRA