20. jul. 2012

Da er vi halveis i barnepass

Byttet unge har Ellen og vi gjort, nå er det Mikael som er hos oss. Mathias og vi har kost oss i en uke, han har fått ny hjelm, sko og noen leker, det satte han utrolig pris på.
Her har Mathias ønsket seg effekter på sykkelen ;)
Han fikk lov å legge på akkurat hva han ønsket, slik ble resultatet. Mathias var helt i 100, dette var vist skikkelig artig.
 

Selvfølgelig var det regn hver dag, men vi fikk da vært på terrassen fra tidlig morgen til seine kvelden. Han har jo blitt så flink med spill, så jeg har funnet frem våre Gameboy, heldigvis har vi to ;). Litt uenighet med tanke på spillmaskinens farge, den ene er grå og den andre rosa........huff ikke bra gitt ;).

I går var vi en tur på Liertoppen det ble både MCèrn, leke og hjelm til Mikael.. Kan jo ikke gjøre forskjell, men det
ble ikke lik hjelm da ;), håper det går greit. Guttene er veldig forskjellige i interesser, Mathias liker spill og lage eventyrfortellinger å slike ting. Mikael skal bare sykle hele tiden, bytte sykkel (de har tre), å gjerne være i helene mine hele tiden.

Her er den nye sykkelen de fikk av naboen Jarle ;)

Her er vi ute kl. 06.30 på terrassen, men Mikael synes det var for kaldt...... se bare her , i farta inn igjen
Har de siste dagene fotografert endel, lager vel ent innlegg i morgen også regner jeg med. Men nå skal jeg gi meg, måtte forlate pc`n noen timer. Vår kjære papegøye Tarzan døde på vei til dyrlegen, det var så trist, jeg er helt utenfor.....
Ha en god helg der ute.

Mirra


 

Ingen kommentarer: