27. jul. 2012

Helg og sola skinner så langt ;)

Nå er vi alene igjen, ungene har vært hos oss i 14 dager. Har hatt det fantastisk fint med guttene, de passer best å ha alene gitt ;). Avleverte Mikael i går ved 14 tiden, sannelig var det litt rart å komme hjem til et mukk stille hus. Tarsan pleier jo å ønske oss velkommen, så ja det var rart både med det og ikke ha unge her ;).

Har strikket litt den siste tiden når jeg har hatt anledning, driver nå med den 3 av anorakkene som er på bestilling. Nydelige blir de, legger ut bilder i morgen eller så. Har snart ferdig første armen, så det tar jo ikke lange tiden å få den ferdig egentlig i str 1-2 år.

Har fått oppskriftene på sommerpynt fra  http://www.mikk-ldesign.org, var innom å handlet litt bomullsgarn på Nille i Svelvik i dag Husket selvfølgelig ikke mengde og farger men plukket med meg litt da ;)
Gleder meg til dette arbeidet ;) Litt forandring fryder det er sikkert.

Når det gjelder meg har jeg blitt så A-sosial at halvparten kunne være nok. Vil bare være hjemme, mannen liker det ikke, men det gjør jeg. Vi ble bedt på grillmat i dag han takket heldigvis ja selv om jeg ikke ønsket å være med. Må ta meg litt igjen tror jeg, er så veldig veldig trett om dagen.

Planene for i morgen er å fikse hagen bak, kjøpte jo to kaprifolium planter som sårt trenger å komme i jorden. De stortrives selvfølgelig i pottene også, men best å ha de der de egentlig skal stå
Spesielle og vakre blomster, det står at den kan bli 3 m høy, spennende. Her vokser jo plantene skikkelig se bare her 
Alle som går forbi kommenterer disse gedigene plantene og spør alltid hva jeg gjørsler med ;), jeg gjør sannelig ingen ting ekstra for dem, de liker nok jorden de står i og får jo alltid godt med vann.

Marita har klipt seg, sannelig ble hun typete og flott ;)
Disse to bildene er fra ferien de har hatt i Frankrike;)

Ingen kommentarer: