12. jul. 2012

Torsdag snart helg :)

Nå sitter jeg faktisk inne, ute har det blitt kaldt ;( bare 16 grader. Men har sittet ute i hele dag. Nå er alt fikset på terrassen bortsett fra silikon i kantene så det blir 100% tørt ;). Men det har seg slik at det ikke er mulig å få på silikonen da det regner innimellom så det ikke får sjansen til å tørke.....

En Kaprifolium på hver side av skikkeveggen. Nå er de i knupp, gleder meg til de blomstrer, aldri hatt slike før.

Så kommer vi til selve terrassen, har fått opp gardinene og litt pynt. Synes det er så koselig starter stort sett kl 7 hver morgen her ute ;)
 
Naboen som har bestilt 3 Oslo anorakker spurte om jeg kunne begynne, hun orket ikke vente til jul. Måtte gi de nå ;) jeg begynner med de i morgen. De rutene til sengeteppene haster det jo ikke med. Har forresten heklet 17 stk så langt, men det er ikke lange før neste også er ferdig. Når jeg kommer til den 20 skal jeg feste trådene, kanskje lurt.

Nå venter vi guttene som skal på ferie til besteforeldrene sine i hele 13 dager ;). Vi starter med begge to, i morgen etter jobb overtar farmor Mikael. Når det har gått halve tiden skal vi bytte unge ;) kjempesmart så det ikke blir forskjell :) for guttene og selvfølgelig oss også.

Nå er det oppholdsvær her, men nå har det begynt å blåse, at det går ann! makan......

Ha en topp helg

Mirra

 
 

Ingen kommentarer: