19. aug. 2012

Flere bestillinger

det er sannelig artig. 
Føler at jeg sitter med strikketøyet i fanget hvar gang jeg setter meg ned. Det er jo så flott å få bestillinger, hadde jeg ikke fått det hvem skulle jeg strikke til da tenker nå jeg da ;)
 
Nå blir det både Oslo Anorakker, Skappel gensere, Marius både sett og genser som er neste prosjekt når første oppgave er ferdig. Det er ikke mye igjen, begynte på den i går, det er vel 4 riller og hetten.
 
Marita og guttene var her på lørdagskos i går, da ble det ikke tid for strikking. Hadde planer om å få den ferdig i dag, men kvelden er jo ikke over enda ;)
Mathias kom i kveld, Marita skal igjen på BI Denne gang skal han være her til torsdag kveld. Håper det ikke blir så mye regn så vi får lekt og hatt aktiviteter ute

Nå får jeg vel avslutte, strikke noen runder før jeg legger meg.

Ha en flott ny uke ;)

MIRRA

Ingen kommentarer: