10. aug. 2012

Helg og masse arbeid på gang ;)

Her har vi vært i gang noen dager Resten av trærne er felt, det ble litt av en mengde. Da har vi nok opptenningsved til neste år.
 Skulle egentlig ha tatt denne jobben i dag, men har vondt i kroppen etter fellingen ;). Godt med en dag fri for tungt arbeid. Jeg skulle egentlig ha malt, men det regnet jo her i hele natt så det var ikke tørt nok på veggen jeg MÅ male gitt.

I helgen er det Svelvikdagene, det blir vel til at vi tar en tur for å titte og oppleve alt yrene liv ;)

Boleroen er jeg ferdig med, nå henger den til tørk på snora.
Ble så positivt overrasket av garnet, elegant, skinnene ble den.
På mandag går den i posten til bestiller.
I kveld er det fest hos naboene, tror de har full terrasse. Mannen er der, jeg foretrekker å være hjemme for er litt sliten  etter trefellingen. Har jo litt av en jobb i morgen for må jo ta av alle grenene før vi frakter stammene gjennom huset.
Naboen har fått lov av tidligere eier å bygge bod inntil vårt hus....så vi kommer oss ikke bak huset uten å klatre over hos de eller de andre naboene, han som bodde her har gjort akkurat det samme.....

Godt for meg for yttert har jeg jo mitt eget hobbyrom ;)

Nå skal jeg inn og hente garn til joggeskoene jeg skal lage.
Best å bli ferdig med de før jeg setter igang med Mariussettet og alt det andre.

Ha en flottanes helg der ute så satser vi på sol i hele helgen.

MIRRA

 

Ingen kommentarer: