29. aug. 2012

I dag har det faktisk ikke regnet ;)

Så har mannen også blitt syk. Skikkelig forkjølet det sitter i halsen med en forferdelig hoste. Kjenner jeg begynner å bli litt uvell jeg også.......

På svensketuren i går begynte jeg på buksen til Mariussettet, kom til benene


Vi har sittet litt ute i dag, deilig varme faktisk. Sola var fremme frem til ca 5 i efta, da trakk vi inn.

Først strikket jeg en arm til Mariusgenseren 
Det var skikkelig liv over oss også, to helikoptere fartet frem og tilbake på baksiden av huset vårt. For et bråk, hørte ikke min egen stemme engang. Når de fjernet seg hørte vi ørnen i trærne rett ved oss. Jeg løp inn hentet kameraet, men fant den ikke i krattet. Når vi nærmet oss fløy den selvfølgelig lenger bort i krattet.  Fikk ikke tatt bilde av den denne gangen heller. Sist satt den på gjerdet vårt, men han så bevegelsen min å vips var den borte.
Men jeg fikk da tatt bilder av nabohunden Kira.

Når vi så satte oss ned for å få med dagens nyheter begynte jeg på den andre armen. Nå er den montert på genseren, men det er nå det blir mye telling så får nok gi meg nå.

I morgen skulle jeg male resten av strøkene på skilleveggene men det skal jo regne igjen......
Ha en flott uke videre, nå er det sannelig snart helg igjen.
 MIRRA

Ingen kommentarer: