31. aug. 2012

Så er det endelig fredag igjen ;)

Her går det i forkjølelse. Arnfinn ble jo det for noen dager siden, jeg skulle nok ikke slippe jeg heller. Nå har jeg det helt forferdelig, brenner i halsen og DE hostekulene da gitt ;(.

Men det går jo over, nå skal jeg ta det med ro i helgen så er det vel over igjen til mandag får man håpe.

I går strikket jeg på Skappel genseren, er nå ferdig med bakstykket og begge armene.
Er vel ikke helt fornøyd med maskene, men kan vel ikke forvente at de skal være av samme størrelse så lenge som pinnene er så store, nr 7 og garnet skal egentlig strikkes med 2-2,5 ;)

Nå sitter jeg med pleddet rundt meg og Mariusgenseren på fanget. Skal strikke den helt ferdig i dag. Buksen skal det også strikkes ben på, regner med at alt er ferdig til i morgen.

God helg, Mirra

Ingen kommentarer: