16. aug. 2012

Så kom postbilen med garnet jippi

Jeg vet ikke om jeg tør fortelle hvor mange nøster, he he det var mange gitt. Men det var hele 135 nøster he he. Det er jo til bestillingene og naboen slang seg på bestillingen min med 28 av nøstene, he he.

Men det kommer en pakke til som budet glemte, der er det også noen nøster. ;)

Har så vondt i fingrene pga vannblemmene så klarte ikke male i dag, så i dag har det blitt kos med småstrikk og toving.

Hun er da bare elegant dama mi som sitter tredd
oppå en vin flaske som heter Black Tower, artig å gjøre litt annet innimellom.




Garn til den første Oslo Anorakken er i strikkebagen sammen med saks og pinner så nå er det kanskje på tide å trekke inn. Vi har vært ute fra halv 8 i dag, for en fantastisk dag.

I morgen begynner jo helgen igjen, mannen skal på Elvefestivalen regner med at det blir stille og fredlig for meg ;).

Ha en flott helg der ute, det skal jeg også ;)

Mirra 

Ingen kommentarer: