27. aug. 2012

Søndag og alene igjen.

Så er vi alene igjen etter barnepass.. Hadde jo Mathias fra søndag til torsdags kveld. På lørdagen kom begge guttene for det var 30 års party for en kamerat av Martin..
Ungene ble hentet, jeg har ryddet, skiftet på sengene, laget middag og endelig har jeg fått satt meg ned for kvelden.
Etter at ungene ble hentet dro de på tivoli i Drammen, ser godt de er fornøyde ;)

 Det har jo blitt litt strikking denne uken, men måtte jo ta meg av guttene så på langt nær så mye som vanlig. Har strikket ferdig monsterbuksen og bolen på genseren som er til settet.
Bolen til Mariusgenseren er også ferdig
armene skal jeg begynne på nå i dag mandag ;)
Dorthe genseren har jeg også strikket litt på bakstykket er nå
67 cm skal være 85.
Nå er huset vasket, trærne kuttet til ved så nå er det bare for MMMM å komme. De har lånt bil og hengeren for det var så mye skrot etter terrassebyggingen som måtte fjernes.

Er litt bortskjemt jeg da, nå har vi hatt besøk av de hver dag siden sist søndag bortsett fra fredag. Sannelig kommer de ikke alle sammen i dag også ;). Så nå får jeg avslutte dette innlegget som jeg begynte på i går, sovnet fra både pc, tv og mannen.

I morgen er det søta bror igjen som kaller, ha en flott uke selv om det her hos oss skal være regn og atter regn.

MIRRA

Ingen kommentarer: