7. aug. 2012

Tirsdag, snart klar for legebesøk og ja det regner

Trærne ligger fortsatt ute på terrassen, men skal ta det når det blir litt opphold.
Blomstene er fortsatt flotte hos meg, noen nye også. Denne blomstetypen husker jeg mor fikk  av far og den ble enorm. Husker spesielt at den kloret seg fast i gardinene hennes, hun hadde stårs. Umulig å få skiftet gardinene uten å klippe av snurrearmene eller hva jeg skal kalle det ;)
Men nå har jeg invistert i samme herlig, en blomst har sprunget ut, herlig og vakker

Liljen har kommet med tre blomster, ikke rart egentlig for den har jo vært fjernet av meg hvert år ;)
 Så har vi Kaprifolen da den er på hell, skal flytte den bak i hagen når den er ferdig med blomstringen, har jo to stk.
 De tre Osloanorakkene er klare for levering, vasket de i går håper mottakeren blir fornøyd.



Hostaen er på hell, men det er to flotte herlige blomster store og elegante. Blomstene er jo så høye og vakre
 
Hortensiaen er jo også vakker, i år har jeg  bevilget noen inne også for det er jo så mange i ta av ;)
Det er så koselig når jeg får bestillinger av noen som tilfeldigvis er innom bloggene mine. Denne uken har jeg fått bestilling på bolero, Oslo Anorakk, Mariussett og Monstersett. Garnet til boleroen har kommet til posten så vi henter det etter legebesøket i eftermiddag.

Bolero
Har testet omregningen til nytt maskeantall pga annet garn, ser faktisk veldig lekker ut så langt ;)
 Denne testen skal Marita få om hun vil ha den ellers så går den til salg.

Min kjære kusine ville også ha joggesko tøfler så de skal jeg også lage, blir vel etter boleroen regner jeg med ;)

Ha en flott uke videre, Mirra

Ingen kommentarer: