3. sep. 2012

Å bli forkjølet er en ting, men å attpå til få

vannkopper i en alder godt over 50......
Har hatt feber til og fra i helgen, holdt meg stort sett for meg selv for ikke å smitte andre ;(. Det har nå vært 30 prikker så langt, fikk 2 nye i natt, men de på magen er i ferd med å tørke inn.

Har ikke vært så veldig opplagt til å strikke men noe har jeg da fått gjort.'

Mariusluen er snart ferdig, har vel 6 cm igjen.
 Det er første gang jeg strikker rundstrikket Marius, kjempelett og flott synes jeg det ble. Mye enklere, man slipper jo å montere og klippe i strikketøyet.

I dag våknet jeg 05.35, har nå satt meg til for å ta morgenkosen.
Lese avisene, spise frokost, drikke kaffe og kanskje strikke litt.

Regner med at det blir strikk på Skappelgenseren i dag så jeg får sendt den avgårde i løpet av uken.

Har også fått et maleoppdrag på tre, skikkelig utfordring, men det er noe jeg elsker ;) bilde kommer senere.

Skulle vært på strikketreff på onsdag, men det kunne jeg jo ikke, men flaks det ble utsatt til den 18 dm ;) da får jeg dratt alikevel. Gleder meg skikkelig, det er i Oslo.
Min venninne Astrid kommer til uken på besøk, da skal vi ta en tur til Drammen hun trenger litt garn. Det skal bli koselig, det er lenge siden jeg har vært uten mannen på shopping.....

Ellers så er det jo selvfølgelig flott vær nå når jeg er syk, tenker da på maling av husveggene..... Men det får tas når jeg er frisk igjen eller rett og slett vente til våren. Glad det er så fantastisk vær man blir i så godt humør ;)

Ha en topp kreativ uke, Mirra

Ingen kommentarer: