11. sep. 2012

Atter en uke over og godt igang med neste ;)

Det har blitt strikking i uken som var også. Begynte på Maritas Oslo anorakk i bomull. Strikker den i Drops Cotton Light. Tror denne blir super ;)
 Marita har vært på Ikea og handlet bokser til meg. Nå har jeg lagt strikkeoppdragene i hver sin boks med mønster og bestillingsorderen. Deilig å ha det i god orden.
 Jeg har også kjøpt meg garn til Dorthe Skappelgenseren, tror den vil bli fin til meg. Valgte Drops Delight og Alpaca. Melert grått og sort alpaca.

Maritas variant blir av Mlpaca og Lace. Gleder meg skikkelig til å begynne, men har masse å gjøre før det.
Strikket ferdig genseren til Monstersettet i går, tegnet litt og har nå lagt opp til en ny Oslo anorakk i størrelse 8 år i Drops Nepal brun og rosa, den tror jeg er ferdig i morgen ;).

Ellers så går det som vanlig, legebesøk, strikking og masse kosetid. Har fått medisiner for halsbetennelsen og er endelig ferdig med vannkoppene. Arnfinn er også bedre så det går fremover heldig vis.

Nå er det 15 i vindstyrke, regnvær og faktisk ganske deilig å være inne. Sto opp ved 7 tiden i dag, kattene forsvant ut og er fortsatt ute. Jeg blir inne ;)

Ha en flott dag, Mirra

Ingen kommentarer: