19. sep. 2012

Forkjølelse huff at man ikke skal bli bra

Har begynt på Oslo anorakken i grønt og blått, er fedig med bolen. Skal begynne på armene i løpet av dagen, men det er endel jeg skal gjøre før det.

I går tordnet og regnet det her, men været ble da fint etter hvert.
Jeg er så glad jeg bor her jeg bor.... 
Nå har vi bodd her i 7 år og er like fornøyd, stille og rolig, rett og slett en plass man opplever mye vær.
Blomstringen går på hell, men noen blomster jeg har er høstblomster. Vakker farge og flotte blomster til å tørke for dekorasjoner ;)
Her går det fortsatt i skikkelig forkjølelse. Vi hoster omkapp mannen og jeg. Feber i går men ikke i dag, så da begynner kanskje antibiotikakuren å hjelpe omsider. Gleder meg til det blir så sliten i magen av all hostingen he he. Har blitt tett i nesa, men det er bare bagateller i forhold.
I dag får vi besøk av MMM en tur regner jeg med. Nå er det lenge siden vi har sett hverandre, gleder meg skikkelig.
Mikael skal være her til uken, da er det skole på mamma igjen.
Nå skal jeg begynne med klargjøringen av forsendelsene mine, håper alle blir fornøyd med strikkeriene mine.
Neste arbeid er Mariusgenser i 10 år og bryllupsbolero, godt det varierer.;)
MIRRA


Ingen kommentarer: