30. sep. 2012

Herlig sol og litt varme ;)

Sitter og koser meg med strikketøyet. Er godt igang med neste Dorthegenser som skal være til Ellen. Har i dag strikket opp to nøster så det går da fort.
Genseren til Marita er ferdig montert, de kommer en tur i dag også, da skal den overleveres ;)
Håper den passer er kjempespent ;)
Har vel kanskje nevnt at jeg har kjøpt meg nisser som skal få klær før jul. De er 55 cm høye, kjøpte både han og henne. Pakken kom på lørdag, men fikk ikke hentet den Så i morgen skal jeg ned å hente pakken, de er jo så flotte. Kosleig å lage noe til seg selv også iblandt ;) Disse skal være hos meg det er sikkert. Skal bli spennende å finne ut hvordan klær det blir. Har lyst på gammeldagse klær, vi får se.
Var forresten innom Brandos.no i går også, fant meg støvletter som jeg ønsker meg, tror jeg sender bestilling etterpå. Det er ikke kjolestøvletter mer til tur og snø.

Nå får jeg vel strikke neste nøste og komme meg ut i det flotte været. Tirsdag kommer veden da blir det lemping av 50 sekker. Det er egentlig en herlig jobb.I dag var det jo bare 3 grader og skikkelig huskaldt.....hutte tu.....

Ha en flott søndag til alle som titter innom.
MIRRA

Ingen kommentarer: