28. sep. 2012

Nå letter tåka og det er snart helg ;)


Driver med genseren til Marita, hun ville jo også ha Skappelgenser. Hun valgte Drops Alpaka og Lace, den blir utrolig myk og god.
Er godt igang med forstykket så regner med at den blir ferdig i eftermiddag.

Vi skal i dag både til Sande og Svelvik, skal hente et par pakker med garn etc, skal også sende fra meg det jeg har strikket ferdig av bestillingene mine.

Gleder meg skikkelig til å hente pakkene, har bestilt meg nisser som det skal lages klær til. Det blir vel strikket regner jeg med, kanskje i stilen gamle bondeklær.....

I løpet av helgen får vi 50 sekker på 60 l ved som jeg skal få inn i boden. Det passer jo å få det når været er bra. Det er en av naboene som selger, han har veden i en garasje rett nedenfor oss.

Vi skal også rydde inn hagemøblene, i år er det jo så greit. Bare å bære de fra baksiden til torsiden av huset. Vi har jo tak over den terrassen, jippi slipper å demontere ;)

Nå er det tid for formiddagsmat, nystekte rundstykker ;) så er det bare å begynne med gjøremålene mine.

Ønsker dere alle som titter innom en riktig god helg.
Mirra

Ingen kommentarer: