26. sep. 2012

Onsdag og fortsatt regn .....

Her hos oss går det i barnepass, Mikael har vært her siden søndagen. Regner med at han skal hjem i dag. Da blir det stille her igjen, det blir kjedelig. Mikael er en gutt som stort sett prater hele døgnet, synger og er med på alt man skal gjøre, så en god hjelper ;).

Nå skal vi i dusjen, hente ved og kose oss med bayblade leking. Tror ikke det blir noe leking ute i dag, vi får se.

På strikkefronten går det fremover, skal sende en pakke i dag. Den siste anorakken er ferdig, men den er ikke tør enda så får sende den i morgen.

Ny bestilling er mottatt, en babydress fra Drops.
Garnet er bestilt og på vedi, får det nok etter 16.00 i dag.
Jeg begynner på denne i helgen for har mange andre bestilinger jeg må ha ferdig.

Er i gang med Mariusgenser i str. 10 år, i disse fargene
Har også begynt på Dorthegenseren til Marita, hun skal ha
i disse fargene nydelig blir den ;)
Her er flere varianter av Skappelgenseren som jeg skal strikke, garnet ligger klart.
Har også to varianter som jeg skal kombinere med en annen farge, men ikke bestemt enda, de er til meg ;)
Boleroen skal jeg begynne på i morgen, regner med å ha den ferdig i løpet av fredagen.
Det er vel det som er planlagt de neste ukene. Godt man har noe å pusle med. 

Kom over en garnside på nettet som skulle slutte med garn, fikk da bestilt litt av hvert. Gleder meg til den pakken kommer, oppskrifter, nisser, garn + noe småtteri. Gleder meg skikkelig til nissene, de skal jeg strikke klær til.

Så har jeg kjøpt meg en skikkelig stor Pidestal eller hva jeg skal kalle det. Når jeg står ved siden av den rekker den meg til brystet. Marita skal handle plante til meg på vei hit i dag, gleder emg skikkelig ;) Artig med noe nytt og noe som ikke alle har ;)

 Tror dette kommer til å bli lekkert i stuen vår.

Nå er det vel på tide å virke litt, ha en fin dag i dag.


MIRRA

Ingen kommentarer: