6. sep. 2012

Torsdag, solskinn herlig ;)

Det er så deilig å våkne tidlig, i dag var klokken 06.12 sola på vei opp og ingen skyer.

I dag er det legebesøk, mannen skal til tannlegen og til slutt skal vi besøke Marita & Co. Regner med at dagen vil gå fort, det blir nok ikke rare strikkingen tenker jeg.

Skappelgenseren er ferdig, snart på vei til ny eier.
I går strikket jeg ferdig Mariussettet. Nå er det bare dusker til luen igjen og feste tråder.
I dag har jeg startet på armene til genseren som skal være til Monstersettet. Blir nok ikke ferdig med den i dag, men man skal aldri si aldri.

Neste prosjekt er en Oslo Anorakk i brunt og rosa til ei jente på 8 år. Garnet har kommet så alt ligger klart til å sette igang.

Nå får jeg vel gjøre meg klar til legebesøket på Tranby.

Ønsker alle som titter innom en flott dag.

MIRRA


 

Ingen kommentarer: